morning saturday..
tipu la kalo sy ckp masa cuaca tngh redup2,angin sepoi2 bahasa,hujan2 plak,korng xrsa nk tido..msa tu la kalo korang nk tido,tido la,,nyaman giler..hahaha...
nk citer la pengalaman ak msa dlu2..msa stay kt asrama..bdk2 asrama,kalo ad peluang tido,mau nya 24 jam pon leh tido..ak xckp kalo ak xpnah alaminya..cuma yg dasyatnya,ak tido tengah hari sabtu,bngunnya ahad malam..hahahahah..tu mmg full blast tdo..
kadang2,tido ne bagus..tp kadang2 xbgos..xbgosny biler overslept cm td la..msa tu ak form one..mmg pelik gak..tp nk wt cm mna,cuaca nyaman dowh..
P/S : jangan terlalu mempercayai org..kadang2 org2 mcm ne la yg bleh wat hidup kita hancur..(ap kaitan??)hahhahaha
P/S : jangan terlalu mempercayai org..kadang2 org2 mcm ne la yg bleh wat hidup kita hancur..(ap kaitan??)hahhahaha
No comments:
Post a Comment